Продавець «Одесский центр профессионально-технического обучения» розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
38 відгуків
ДНЗ «Одеський центр професійно-технічної освіти»
+380487706649
+380 (94) 996-06-49
+380 (48) 758-18-96
+380 (66) 556-37-29

семінар «Сучасні технології професійного навчання дітей з вадами слуху».

семінар «Сучасні технології професійного навчання дітей з вадами слуху».

Метою даного заходу був пошук оптимальних шляхів подолання проблем та

труднощів під час навчання та виховання дітей з обмеженими слуховими можливостями.

Учасників семінару привітав директор ДНЗ «Одеський центр професійно-технічної

освіти» Сущенко Сергій Борисович. Він розповів про навчальний заклад, його можливості

та специфіку. Сергій Борисович заявив на важливості впровадження у навчально-

виховний процес Одеського центру професійно-технічної освіти інклюзивної форми

навчання. У своїй доповіді-презентації «Впровадження сервісу Google Apps Classroom як

однієї зі складових інклюзивного навчання» директор продемонстрував технічні та часові

переваги даного сервісу у роботі викладачів та майстрів з дітьми даної категорії.

Думку Сущенка С. Б. продовжила методист НМЦ ПТО в Одеській області Абозіна

Таїсія Михайлівна, яка навела статистику щодо кількості дітей з вадами слуху, що

здобувають освіту в навчальних закладах Одеської області. Значний відсоток цих дітей

навчаються саме в Одеському центрі ПТО. А тому організація такого семінару, є дуже

необхідною та своєчасною.

На науково-методичному семінарі були присутні викладачі, майстри, заступники

директора даного навчального закладу, представники одеських загальноосвітніх шкіл №91

та №97, а також в. о. завідуючої лабораторією жестової мови Інституту спеціальної

педагогіки НАПН України Замша Ганна Володимирівна.

Ганна Володимирівна Замша, як високопрофесійний спеціаліст у даній царині,

розповіла про особливості розвитку та світосприйняття дітей, які не чують від

народження, надала ряд практичних порад щодо співпраці з учнями, які зовсім не чують,

та тімі, які мають часткову втрату слуху. Ганна Володимирівна на цілому комплексі

прикладів, в тому числі відео - та аудіо - намагалася донести, як доцільно вести роботу з

учнями в інклюзивних групах. Вона надавала рекомендації, як діяти, як звертатися, як

порозумітися, дуже ретельно розглядаючи можливі ситуації, з акцентуванням уваги на

деталі та дрібницях поведінки педагога, перекладача, інших учнів групи.

У ході проведення «круглого столу», де присутні задавали питання, ділилися своїми 

напрацюваннями, було також піднято чимало важливих питань, як загального, так і 

вузькопредметного спрямування. 

Багатий і глибокий досвід Замші Г.В., яким вона поділилася з учасниками обласного 

семінару, має неоціненне значення та неодмінно застосовуватиметься у роботі 

педагогічного колективу з учнями, що мають обмежені слухові можливості. Адже  

інклюзивна форма навчання – одна з умов дотримання прав людини.