Продавець ДНЗ «Одеський центр професійно-технічної освіти» розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
28 відгуків
+380 (94) 996-06-49
+380 (48) 758-18-96
+380 (66) 556-37-29
ДНЗ «Одеський центр професійно-технічної освіти»
Кошик

Засідання обласної методичної секції викладачів предметів «Захист Вітчизни» та «Фізична культура»

Засідання обласної методичної секції викладачів предметів «Захист Вітчизни» та «Фізична культура»

розвитку фізично й психічно здорової та психологічно благополучної особистості».

  Викладачі ділилися досвідом організації діяльності учнів на уроках фізкультури (Шепельська Ст. А., ОВПУАТ, продемонструвала відеофрагменти елементів уроків), медико-санітарної підготовки (Зінченко Н.А., ОПТУЗТБ), про інтеграцію навчання з предмета «Фізична культура» та розділу «Прикладна фізична підготовка» курсу «Захист Вітчизни» розповів Бражник О. А. (ОЦ ПТО), про метод багаторазового повторення як елемент підвищення якості знань учнів на уроках з предмету «Захист Вітчизни» розповів Красніцький В. П. (ОВПУАТ). Також були розглянуті проблеми виконання програми предмету «Захист Вітчизни» та шляхи їх подолання (Кольцун І.Про., ІМК ОНМУ), проведення навчально-польових зборів у 2013/2014 н. р. (Морій О. Л., ОПЛМТ). Про ті, як формуються основи здорового способу життя через організацію фізкультурного оздоровчого процесу в ОПЛСП ПНПУ ім. К. Д Ушинського розповіла викладач фізкультури цього навчального закладу Жосан Р. Л. Під час засідання секції були презентовані методичні розробки: «Виробнича гімнастика учнів професійно-технічного навчального закладу» (Шоломицька О. М., ОПЛТД ПНПУ ім. К. Д. Ушинського) та «Розвиток гнучкості хлопців на уроках фізкультури» (Делічебан Ст. Л., всп навч.№3 НУ ОЮА). Викладачі показали фрагменти зайняти. Викладач Захисту Вітчизни
і фізичної культури ОЦ ПТО Бражник А. А. ІНТЕГРАЦІЯ НАВЧАННЯ ПРЕДМЕТУ «ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА» І РОЗДІЛУ «ПРИКЛАДНА ФІЗИЧНА ПІДГОТОВКА» В КУРСІ ЗАХИСТУ ВІТЧИЗНИ
В даний час в Україні проблеми формування здоров'я і фізичних здібностей допризовної молоді вийшли на рівень національно значущих. Найбільшу тривогу суспільства викликає їх фізична готовність до служби в армії, компоненти якої визначають якість оборонних, трудових і соціальних ресурсів населення.
Важливим завданням у системі підготовки допризовників до служби в армії залишається зміцнення їх здоров'я, підвищення рівня фізичної підготовленості, формування у них громадянського обов'язку захищати Батьківщину, культивування необхідних зберігаючих здоров'я знань, умінь і навичок. Найбільш виражено, це має проявлятися у старшокурсників профтехосвіти, так як після закінчення навчання підуть служити у Збройних силах України.
Фізична культура і спорт є не тільки ефективним засобом фізичного розвитку людини, зміцнення і охорони його здоров'я, сферою спілкування та прояву соціальної активності людей, розумною формою організації і проведення дозвілля, але безперечно впливають і на інші сторони людського життя.
Фізична культура і спорт розглядаються як один з найважливіших засобів виховання людини, гармонійно поєднує в собі духовне багатство, моральну чистоту, фізичну досконалість, сприяючи формуванню різнобічної особистості.
У процесі занять фізичною культурою і спортом загартовується воля, характер, вдосконалюється вміння керувати собою, швидко і правильно орієнтуватися в різноманітних складних ситуаціях, своєчасно приймати рішення, розумно ризикувати або утримуватися від ризику, виробляється сміливість, сила, швидкість, обачність і вміння не здаватися.
Тому фізична культура і спорт у фізкультурно-патріотичному вихованні, має великий вплив на формування у молоді патріотичних поривів, підвищення допризовників мотивації до систематичних занять спортом з метою підготовки до служби в Збройних силах України, що на даному етапі розвитку нашого суспільства і держави є нагальною потребою.
Хороша фізична підготовленість допризовників допомагає їм швидше пройти адаптивний період в новій для них армійському середовищі супутньої певними фізичними і психологічними труднощами, проблемами і стражданнями армійських буднів, швидше влитися в колектив і освоїти військову спеціальність, що дуже важливо для бойової готовності військової частини особливо в умови річного проходження служби.
Сформована в Україні система освіти і виховання не формує у допризовної молоді належної мотивації до здорового способу життя, не забезпечує достатнього рівня фізичної підготовленості та оптимальних рухових можливостей. Нестабільність в суспільстві, деформація багатьох норм і правил в відносинах людей ускладнили процес соціалізації особистості і знизили фізичну готовність допризовників до служби в армії.
Низький рівень патріотизму проявляється у контингенту не займається спортом, і більш високий – у займається.
Що з цього випливає? Слід зазначити, що фізична культура і спорт з патріотичним вихованням тісно взаємопов'язані і можуть бути інструментом для взаємного збільшення мотиваційних складових, так як у військовослужбовців долучених до занять фізичною підготовкою і спортом виявилися більш висока мотивація в патріотичному аспекті, а саме в плані гордості за свою Батьківщину і готовністю, встати на її захист. У цьому зв'язку необхідно кардинально змінити роботу сучасних освітніх навчальних закладів у напрямку фізичної підготовки допризовної молоді до служби в армії, виховання патріотизму і громадянськості.
У сформованій ситуації я бачу вихід у створенні традицій і умов, які могли б сприяти просуванню свідомості молоді у бік прилучення до фізичної культури і вироблення фізкультурно-патріотичної готовності до служби в армії. Для цього необхідно використовувати так само багатий досвід минулих років з патріотичного виховання та підготовки молоді до служби в Збройних силах. У відповідності з проблемою, необхідно сформулювати завдання і реалізувати наступні заходи:
- створити єдину цілісну систему підготовки молоді, що включає розвиток фізичних здібностей, моральних, моральних, вольових і патріотичних якостей;
- формувати мотиви й потреби до фізичного вдосконалення в комплексі з почуттям любові до Батьківщини, розумінням необхідності для Вітчизни фізично розвиненого покоління;
- визначати мотивацію до занять фізичною культурою і спортом як соціально-ціннісної та значимої для держави діяльності;
- оптимально поєднувати зміст особистісно орієнтованого фізичного виховання з процесом створення патріотичної середовища фізичного самовдосконалення;
- використовувати інтегрований підхід у процесі підготовки допризовників до служби в армії, застосовуючи фізкультурну, спортивне та патріотичне супровід;
- відродження системи ГТО (готовий до праці і оборони) і ДОСАФ;
- підвищення статусу викладача фізичного виховання;
- введення обов'язкового іспиту з ФК у системі профтехосвіти (спираючись на досвід системи освіти у Франції, що підштовхне батьків звернути увагу на фізичну культуру і відвідування їх дітьми додаткових занять у спортивних секціях);
- проведення щорічних походів і туристичних зльотів, військово-патріотичних ігор присвячених знаменним датам;
- створення військово-спортивних і технічних клубів під підтримкою держави;
- організація зустрічей з ветеранами спорту та з людьми, які пропагують ЗСЖ, які на власному прикладі доводять, що заняття фізичною культурою є основними факторами довголіття;
- створення цензури в засобах масової інформації та знищення образу самодостатню людину з цигаркою в руках і уявної романтикою злодійського світу.
На закінчення хочеться підсумувати, що практика фізичної підготовки майбутніх захисників Батьківщини в просторі фізкультурно-патріотичного простору допомагає виховувати у них стійкі позитивні мотиви на подолання майбутніх труднощів армійського життя. В результаті формування стійких позитивних мотивів на подолання таких перешкод у допризовної молоді з'являється бажання займатися фізичною культурою і спортом, формувати навички здорового способу життя, проявляється бажання служити в армії. Саме тому формування фізичних здібностей, світогляду, моральних ідеалів, ціннісної орієнтації, мотивації поведінки повинні стати центральною проблемою навчально-тренувального заняття допризовників. Ці психолого-педагогічні аспекти в кінцевому підсумку визначають основні форми фізкультурно-спортивної діяльності даного контингенту що займаються. В даний час тренеру і учителю фізичної культури не можна не враховувати, що здійснення програми переходу до ринку - це не тільки практична реалізація фундаментальних перетворень в економіці, але й формування нових соціально-моральних, філософських, психологічних орієнтацій всієї суспільно-політичного життя країни. Ключові слова: навчання, піти вчиться, професійна освіта,
затребувана професія, вибрати професію, для абітурієнтів, навчальні заклади.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner