Про впровадження елементів дуальної форми навчання з професії
«Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва»
За основу дуальної системи освіти покладено принцип взаємного зв’язку
теорії з практикою, що дозволяє учням не лише знайомитися з виробництвом,
але й засвоювати прийоми та навички на робочих місцях. Висока
життєздатність цієї системи пояснюється тим, що вона відповідає інтересам
всіх учасників цього процесу: держави, навчального закладу, підприємства, з
яким заключений договір та учнів.
Оволодіння професією тракториста – це механізм, що поєднує в себе
навчання з обов’язковим поєднанням з виробництвом. Злагоджена робота на
усіх рамках освітнього та виробничого процесів сформує особистість
майбутнього професіонала та буде затребувана на ринку праці.
Наш навчальний заклад вже третій рік впроваджує елементи дуальної форми
навчання з професії «Тракторист-машиніст сільськогосподарського
виробництва» категорії А1, А2. Нами підписано договори про впровадження
елементів дуальної форми навчання з ТОВ «Агро Фірма «Південна», ВАТ
«Чорноморець». Спільна робота показує:
- підвищений попит на механізаторів з боку фермерських господарств;
- випуск кваліфікованих трактористів, які можуть опанувати нову
сучасну техніку, якою користуються фермерські господарства;
Учні на практиці проводили всі етапи обробітку землі: підготовку до
оранки, оранку, боронування, культивацію, сівбу, коткування,
міжрядний обробіток, що дало можливість за допомогою наставників
з аграрних господарств набути практичні навички;
- Освоїли в роботі нову техніку з навісним обладнанням, а саме
трактори: MASSEY FERGUSON, JOHN DEERE, NEW HOLLAND,
МТЗ – 82, ЮМЗ-6;
- Учні мали можливість поспілкуватись з досвідченими трактористами,
спостерігати за сільськогосподарським процесом від підготовки грунту
до боронування, культивації, сівби, коткування, міжрядної культивації;
- Ціна: Ціну уточнюйте