Інклюзивне освітнє середовище

Звичайно ж, в Одеський центр професійно-технічної освіти. Саме він, вже на протязі 14 років, займається інклюзивною освітою нечуючих учнів, які мають змогу отримати робочу спеціальність. Учні з порушеннями слуху- це одна з найскладніших категорій учнів, навчання цих дітей потребує багато енергії, але Одеський центр ПТО спроможний навчати таких учнів і створює їм відповідні умови. Хочу сказати, як перекладач-дактилолог цього навчального закладу, що інклюзивна освіта потрібна. Завдяки запровадженню інклюзивного освітнього середовища для учнів з порушенням слуху, в системі Одеського центру професійно-технічної освіти, в учнів з особливими потребами з’являється можливість почуватися не ізольованим, а повноцінним членом суспільства, здоровим і щасливим. Отримавши професію, учні з порушеннями слуху стають готовими до реального дорослого життя. Інклюзія покращує шанси учнів на працевлаштування. Це перший крок до прийняття індивідуальності і неповторності кожної людини та до забезпечення її повноцінного та гідного життя.
https://www.facebook.com/watch/?v=2551694754932409
- Установча зустріч учасників проєкту ERASMUS+ VETpartEx12–13 березня 2025 року в місті Краків (Республіка Польща) відбулася перша робоча нарада в межах реалізації проєкту VETpartEx – «Професійна освіта, орієнтована на майбутнє, для будівельного сектору України в партнерстві заради досконалості» (код проєкту: ERASMUS-EDU-2024-CB-VET 101183275 — VETpartEx).Повна версія новини