«Технологія забезпечення доступності освітнього простору професійно-технічного навчального закладу для учнів з порушеннями слуху"

«Технологія забезпечення доступності освітнього простору професійно-технічного навчального закладу для учнів з порушеннями слуху"

12 квітня 2016 року відбувся Міжнародний науково-методичний семінар «Сучасні нейропсихопедвгогічні технології в освіті, корекції та реабілітації»

12.04.16

за сприянням: Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського, Міжнародного центру нейропсихопедагогіки та інноваційних освітніх технологій H.E.A.D., Департаменту охорони здоров’я Одеської міської ради, Департаменту освіти і науки Одеської міської ради, Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради, Міжнародного проекту Tempus INOVEST «Східне партнерство у сфері запровадження педагогічних інновацій в інклюзивній освіті».
Мета семінару: презентація сучасних нейропсихопедагогічних технологій та можливостей їх запровадження в систему навчання, корекції та реабілітації дітей і дорослих в Одеському регіоні, зокрема в місті Одеса.
Цільова аудиторія: лікарі (неврологи, психоневрологи, гінекологи, ЛОР та ін.), психологи, реабілітологи, соціальні педагоги, логопеди, дефектологи, педагоги, викладачі, вихователі, представники громадських організацій, батьки та ін.
В рамках навчання в Державному закладі «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» та як учасник творчої групи дослідно-експериментальної роботи майданчика за темою: «Технологія забезпечення доступності освітнього простору професійно-технічного навчального закладу для учнів з порушеннями слуху" на базі Одеського центра професійно-технічної освіти заступник директора з НВР Александрова С.О. відвідала Міжнародний науково-методичний семінар.
Відкривав семінар Чебикін О.Я. – ректор Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського, доктор психологічних наук, професор, академік АПН України.
З вітальним словом виступив Шпак І.В. – директор департаменту охорони здоров’я Одеської міської ради.
Голубєва О.А. - завідуюча міської психолого-медико-педагогічної консультації департаменту освіти і науки Одеської міської ради розповіла про сучасний стан категорії дітей з особливими потребами міста Одеси.
Про сучасний стан і перспективи розвитку сучасних нейропсихопедагогічних технологій в практиці навчання, корекції та реабілітації дітей і дорослих доповіла професор Світлана Костянтинівна Хаджирадєва – національний координатор міжнародного проекту Tempus «Східне партнерство у сфері запровадження педагогічних інновацій в інклюзивній освіті». (INOVEST) та Владислава Грінчук – заступник директора Міжнародного центру нейропсихопедагогіки та інноваційних освітніх технологій H.E.A.D.
Про основи корекційної освіти в США: законодавство педагогічні підходи доповів Лайл Джеремайя Кауфман – США, професор в області корекційної та інклюзивної освіти, доктор філософії, спеціаліст проекту Fulbright.
Лайл Джеремайя Кауфман розповів, що сам має проблеми зі слухом, а так як навчався разом зі звичайними дітьми, мав змогу досягти вершин і відчувати себе повноцінним в суспільстві.
Марія Дідич, директор Одеської приватної школи «Мрія», вчитель вищої категорії, вчитель-методист, Відмінник освіти України та Юлія Таланова, практичний психолог вищої категорії, психолог-методист доповіли про моделі партнерства у сфері запровадження методу Томатіс у практиці роботи школи «Мрія».
Професор Дегтяренко Тетяна, доктор медичних наук, професор кафедри біології та основ здоров’я ПНПУ ім. К.Д. Ушинського виступила з доповіддю «Нейропсихологічна та психофізична діагностика порушень перцептивно-когнітивних і психомоторних функцій у дітей».
Про застосування методу Томатіс як адекватна технологія покращення якості уваги у дітей доповіла Ольга Щербанюк-Чокан, практичний психолог.
СВЕТЛАНА АЛЕКСАНДРОВНА АЛЕКСАНДРОВА 

#Одесса,#ДНЗОЦПТО, #Методика, #Разработки , #Статьи

Предыдущие новости