«Технологія забезпечення доступності освітнього простору професійно-технічного навчального закладу для учнів з порушеннями слуху"
за сприянням: Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського, Міжнародного центру нейропсихопедагогіки та інноваційних освітніх технологій H. E. A. D., Департаменту охорони здоров'я Одеської міської ради, Департаменту освіти і науки Одеської міської ради, Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради, Міжнародного проекту Tempus INOVEST «Східне партнерство у сфері запровадження педагогічних інновацій в інклюзивній освіті».
Мета семінару: презентація сучасних нейропсихопедагогічних технологій та можливостей їх запровадження в систему навчання, корекції та реабілітації дітей і дорослих в Одеському регіоні, зокрема в місті Одеса.
Цільова аудиторія: лікарі (неврологи, психоневрологи, гінекологи, ЛОР та ін.), психологи, реабілітологи, соціальні педагоги, логопеди, дефектологи, вчителі, викладачі, вихователі, представники общественных організацій, батьки та ін.
В рамках навчання в Державному закладі «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» та як учасник творчої групи дослідно-експериментальної роботи майданчика за темою: «Технологія забезпечення доступності освітнього простору професійно-технічного навчального закладу для учнів з порушеннями слуху" на базі Одеського центру професійно-технічної освіти заступник директора з НВР Александрова С. О. відвідала Міжнародний науково-методичний семінар.
Відкривав семінар Чебикін О. Я. – ректор Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського, доктор психологічних наук, професор, академік АПН України.
З вітальним словом виступивши Шпак І.В. – директор департаменту охорони здоров'я Одеської міської ради.
Голубєва О. А. - завідуюча міської психолого-медико-педагогічної консультації департаменту освіти і науки Одеської міської ради розповіла про сучасний стан категорії дітей з особливими потребами міста Одеси.
Про сучасний стан і перспективи розвитку сучасних нейропсихопедагогічних технологій у практиці навчання, корекції та реабілітації дітей і дорослих доповіла професор Світлана Костянтинівна Хаджирадєва – національний координатор міжнародного проекту Tempus «Східне партнерство у сфері запровадження педагогічних інновацій в інклюзивній освіті». (INOVEST) та Владислава Грінчук – заступник директора Міжнародного центру нейропсихопедагогіки та інноваційних освітніх технологій H. E. A. D.
Про основи корекційної освіти в США: законодавство педагогічні підходи доповів Лайл Джеремайя Кауфман – США, професор в області корекційної та інклюзивної освіти, доктор філософії, спеціаліст проекту Fulbright.
Лайл Джеремайя Кауфман розповів, що сам має проблеми зі слухом, а так як навчався разом зі звичайними дітьми, мав змогу досягти вершин і відчувати себе повноцінним у суспільстві.
Марія Дідич, директор Одеської власності школи «Мрія», вчитель вищої категорії, вчитель-методист, Відмінник освіти України та Юлія Таланова, практичний психолог вищої категорії, психолог-методист доповіли про моделі партнерства у сфері запровадження методу Томатіс у практиці роботи школи «Мрія».
Професор Дегтяренко Тетяна, доктор медичних наук, професор кафедри біології та основ здоров'я ПНПУ ім. К. Д. Ушинського виступила з доповіддю «Нейропсихологічна та психофізична діагностика порушень перцептивно-когнітивних і психомоторних функцій у дітей».
Про застосування методу Томатіс як адекватна технологія покращення якості уваги у дітей доповіла Ольга Щербанюк-Чокан, практичний психолог.
АЛЕКСАНДРОВА СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#Одеса,#ДНЗОЦПТО, #Методика, #Розробки , #Статті
- Програми розвитку ООН (UNDP) в Україніпроєкт «Трансформаційне відновлення задля безпеки людей в Україні» за фінансової підтримки Уряду ЯпоніїПовна версія новини