семінар «Сучасні технології професійного навчання дітей з вадами слуху».

семінар «Сучасні технології професійного навчання дітей з вадами слуху».

29 вересня 2015 року на базі ДНЗ «Одеський центр професійно-технічної освіти» відбувся науково-методичний семінар «Сучасні технології професійного навчання дітей з вадами слуху».

04.10.15

Метою даного заходу був пошук оптимальних шляхів подолання проблем та 

труднощів під час навчання та виховання дітей з обмеженими слуховими можливостями.

Учасників семінару привітав директор ДНЗ «Одеський центр професійно-технічної 

освіти» Сущенко Сергій Борисович. Він розповів про навчальний заклад, його можливості 

та специфіку. Сергій Борисович наголосив на важливості впровадження у навчально-

виховний процес Одеського центра професійно-технічної освіти інклюзивної форми 

навчання. В своїй доповіді-презентації «Впровадження сервісу Google Apps Classroom як 

однієї зі складових інклюзивного навчання» директор продемонстрував технічні та часові 

переваги  даного сервісу у роботі викладачів та майстрів з дітьми даної категорії.

Думку Сущенка С.Б. продовжила методист НМЦ ПТО в Одеській області Абозіна 

Таїсія Михайлівна, яка навела статистику щодо кількості дітей з вадами слуху, що 

здобувають освіту в навчальних закладах Одеської області. Значний відсоток цих дітей 

навчаються саме в Одеському  центрі ПТО. А тому організація такого семінару, є дуже 

необхідною та своєчасною.               

 На науково-методичному семінарі були присутні викладачі, майстри, заступники 

директора даного навчального закладу, представники загальноосвітніх одеських шкіл №91 

та №97, а також в.о. завідуючої лабораторією жестової мови Інституту спеціальної 

педагогіки НАПН України Замша Ганна Володимирівна.

Ганна Володимирівна Замша, як високопрофесійний спеціаліст у даній царині, 

розповіла про особливості розвитку та світосприйняття дітей, які не чують від 

народження, надала ряд практичних порад щодо співпраці з учнями, які зовсім не чують, 

та тими, які мають часткову втрату слуху. Ганна Володимирівна на цілому комплексі 

прикладів, в тому числі відео- та аудіо- намагалася донести, як доцільно вести роботу з 

учнями в інклюзивних групах. Вона надавала рекомендації, як діяти, як звертатися, як 

порозумітися, дуже ретельно розглядаючи можливі ситуації, з акцентуванням уваги на 

деталях та дрібницях поведінки педагога, перекладача, інших учнів групи. 

У ході проведення «круглого столу», де присутні задавали питання, ділилися своїми 

напрацюваннями, було також піднято чимало важливих питань, як загального, так і 

вузькопредметного спрямування. 

Багатий і глибокий досвід Замші Г.В., яким вона поділилася з учасниками обласного 

семінару, має неоціненне значення та неодмінно застосовуватиметься у роботі 

педагогічного колективу з учнями, що мають обмежені слухові можливості. Адже  

інклюзивна форма навчання – одна з умов дотримання прав людини.

 

Предыдущие новости