Атестаційна експертиза
«Слюсар з ремонту автомобілів», «Слюсар з ремонту автомобілів; електрозварник ручного дугового зварювання»; «Машиніст холодильних установок», «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування», «Монтажник санітарно-технічних систем і устаткування; електрозварник ручного дугового зварювання; монтажник гіпсокартонних конструкцій»: «Штукатур, плиточник, лицювальник, маляр».
Комплекти комплексних кваліфікаційних завдань, запропоновані для проведення атестації, не відповідають вимогам кваліфікаційної характеристики по кожній з професій. Комплексно-кваліфікаційні завдання складаються з письмової частини у трьох варіантах і охоплюють весь зміст навчальних предметів професійно-технічного циклу по професії. Завдання, що входять в пакет, рівноцінні за складністю та обсягом , і мають практичну спрямованість.
Професійно-практичні завдання включають види робіт, які за своєю складністю відповідають вимогам кваліфікаційної характеристики і дають можливість визначити уміння учнів самостійно застосовувати знання в практичній діяльності.
Запропоновані комплексні завдання дозволяють виявити рівень знань і навичок кваліфікованого фахівця.
Атестаційна комісія підводить підсумки, але вже за попередніми результатами можна зробити висновок, що рівень навчальних досягнень учнів нашого центру, як з професійно-теоретичної, так і з професійно-практичної підготовки відповідає вимогам відповідних стандартів щодо професії.
- Програми розвитку ООН (UNDP) в Україніпроєкт «Трансформаційне відновлення задля безпеки людей в Україні» за фінансової підтримки Уряду ЯпоніїПовна версія новини