«Влаштування наливних підлог за допомогою машини PFT G5 »
У роботі майстер-класу взяли участь учні другого (гр. 30, 32) і першого (гр.49 та 52) курсу, а майстри виробничого навчання Парлікокош І.А. й Лека Д.Н. виступили в якості консультантів – експертів.
Мета проведення:
1. Швидке засвоєння технологій
2. Підвищення професійної майстерності учнів другого курсу
3. Передача досвіду учнів другого курсу учням першого курсу (виявлення проблем ти шляхи їх вирішення)
Методи:
• Спостереження
• Публічна демонстрація
• Реальний час, реальна робота
Комплексно-методичне забезпечення
• Матеріально-технічна база
• Методичний та роздатковий матеріали
• Наочні матеріали
Тривалість - короткотерміновий курс
Учасники: Майстер - консультант, – малі групи учнів
Викладач спеціальної технології Осмоловська О.К. разом з перекладачем жестової мови Самаріної Н.Д. ознайомили присутніх з цілями і завданнями даного майстер-класу,
повторили попередній материал: функції стяжок, їх види та призначення. До уваги учасников представили два навчальних фільми по темі майстер-класу.
Після інструктажу, проведеного інженером з техніки безпеки Почтаренко П.П., хлопці приступили до виконання робіт по влаштуванню стяжки.
Робота виконана якісно, учні працювали злагоджено. Багато спостерігаючих знімали відео виконання робіт. Після закінчення спостерігаючі учні були настільки вражені роботою своїх однолітків, що аплодували їм.
Висновок: цілі і завдання досягнуті. Учні, що залученні в активну діяльність, не просто здобули нові компетенції, а й відчули себе майстрами.
Всі учасники звичайно переконалися у перевагах механізації та автоматизації процессу укладання стяжок та отримали знання, вміння, навички та компетенції, а деякі учні збагатили свій досвід.
- Молодіжний форум твого майбутнього “ВАЙБ”Вперше у Івано-Франківську підприємці регіону організовують молодіжний форум для студентів професійно-технічної освіти. Засновники компаній, топ-менеджери та молоді працівники, які щойно навчились заробляти кошти, будуть ділитись найцікавішими історіями успіху та досвідом.Повна версія статті