патріотичний захід «Вечір пам’яті»
– Т. Шевченко та його послідовники. Вечір співпав з визначною датою нашого міста - 71-річницею визволення Одеси від фашистських загарбників, а за православним календарем – Страсна п’ятниця – найскорботніший та наймолитовніший день року. Тому ми хотіли згадати, і помолитися за тих, хто віддав і віддає своє життя за становлення миру в нашій країні.
В ході проведення заходу, учні центру декламували поезії пророків нашої країни, які за допомогою слова боролися за рідну землю, закликали народ до повстання проти гніту влади. Одним із перших пророків, який пробудив націю був видатний український поет Тарас Шевченко. Життя давало багато викликів українському народові, і поети завжди перші кидалися в «словесний бій» - це І. Франко, Л. Українка, М. Вороний, О. Олесь, Є. Плужник, В. Стус, Л. Костенко та багато інших. Ці славетні імена та їх твори на устах у кожного із нас, вони створювали і створюють пророчу поезію, яка завжди буде актуальною.
Цей захід дав змогу відчути всі жахи, які несе війна, починаючи з національно-визвольних війн, і закінчуючи пам’яттю про неї. Всіх тих, хто боровся за наше світле майбутнє, за яскраве сонце, голубе небо, ми пом’янули хвилиною мовчання, віддаючи пошану та повагу.
Не оминули ми і найголовнішого в цьому надзвичайно святому дні – це молитва, і в такий особливий день, разом з усіма присутніми ми помолилися за мир, за єдність та за розквіт України!
«Стоїмо та всі щиро благаєм:
Не дай рідну землю розділити й забрати,
Не дозволь в Україні
Знов кров проливати».
Щиро дякуємо адміністрації центру, викладачам, групам, які були присутні на вечорі, а особлива подяка педагогу-організатору Філоненко Н. І., учням 21, 25, 51, 42 груп, які брали активну участь в організації та проведенні заходу.
- Алгоритм взаємодії щодо превенції та протидії булінгу в закладах освітиБулінг (цькування)* — психологічне, фізичне, економічне, сексуальне насильство, зокрема й через електронну комунікацію, що вчиняється щодо малолітньої чи неповнолітньої особи та (або) такою особою щодо інших учасників освітнього процесу.Повна версія статті