Головне завдання - пошук нових ідей і технологій освіти

Головне завдання - пошук нових ідей і технологій освіти

Головне завдання - пошук нових ідей і технологій освіти
В лавах професійної освіти формування молодого фахівця, озброєного системою знань, умінь і навичок професійної діяльності можуть здійснювати висококваліфіковані викладачі та майстри виробничого навчання,

09.04.15

які володіють сучасними науково-теоретичними і професійними знаннями, що постійно підвищують рівень своєї професійної підготовки, оволодівають найсучаснішими науковими дослідженнями та використовують їх у своєї практичній діяльності. 
Сучасному викладачеві професійно-технічного навчального закладу  інколи буває важко зорієнтуватися в бурхливому потоці фахової та методичної інформації, зрозуміти сутність інновацій і впровадити їх у професійно-практичну діяльність.
Важливу роль зіграла кропітка робота засідань голів методичних об'єднань покликаних надавати дієву допомогу педагогічним працівникам у розвитку їхньої професійної майстерності, та активізувати творчий потенціал кожного з них.
Питання організації навчально-методичної роботи - створення комплексу забезпечення дисциплін, написання методичних розробок матеріалів з власного досвіду роботи, що відіграло неабияку роль при складанні комплексно кваліфікаційних робіт і завдань. 
Черговий раз довели, що кожне досягнення Державного навчального закладу "Одеський центр професійно-технічної освіти" щоразу уможливлюється саме завдяки самовіданній праці всього його колективу, як викладацького так і учнівського.
Ми - глинтики, і від кожного з нас залежить ефективність дії всього механізму, ім'я якому - "Одеський центр професійно-технічної освіти", а вік його лише  71 рік.
Під час вище згаданої атестації, було продемонстровані блискучі результати спільної, плідної праці так як атестується більше 75 відсотків напрямів: "Монтажник санітарно-технічних систем і устаткування", "Електрозварник ручного зварювання", "Монтажник гіпсокартонних конструкцій", "Слюсар з ремонту автомобілів", "Електромонтер з ремонту та обслуговуванню електроустаткування", "Машиніст холодильних установок", "Оператор комп’ютерного набору", "Касир торговельного залу", "Перукар (перукар-модельєр)", "Кухар", "Кондитер", "Штукатур", "Лицювальник-плиточник", "Маляр", "Муляр", "Монтажник залізобетонних конструкцій", "Конторський (офісний)службовець (бухгалтерія)", за якими здійснюються підготовка,  перепідготовка та підвищення кваліфікації робітничих кадрів.
З нетерпінням очікуємо відгук Державної акредитаційної комісії, яка гідно оцінить нашу спільну роботу, що надихатиме нас надалі на творчі злети.

Источник: СВЕТЛАНА НИКОЛАЕВНА РОМАНЕНКО

Предыдущие статьи