ПЕРЕВАГИ ОНЛАЙН-ЩОДЕННИКА ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ

ПЕРЕВАГИ ОНЛАЙН-ЩОДЕННИКА ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ

  ПЕРЕВАГИ ОНЛАЙН-ЩОДЕННИКА ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ
Виробнича практика є невід’ємною частиною будь-якої навчальної діяльності, завдяки їй учень отримує можливість зміцнити свої теоретичні знання, освоїти навички практичної роботи в даній сфері.

24.03.15

Виробнича практика — це дуже важлива ступінь на кар’єрних сходах будь-якого учня. У ході практики учень проходить через різні щаблі професійного розвитку, кожна з яких супроводжується яскравими і незабутніми враженнями. Для зміцнення цих вражень і отриманого досвіду учнями рекомендується вести щоденник виробничої практики, де повинен відображатися весь досвід, отриманий у ході практичної діяльності. Пояснювати те, як оформити щоденник з виробничої практики, зобов’язаний майстер виробничого навчання, який повинен здійснювати безпосередній контроль над учнями, спрямованими в ті чи інші організації для проходження виробничої  практики, стежити, щоб дані учнi сумлінно і ретельно виконували всі пункти програми виробничої практики, стежили за правилами і статутом даної організації, вчасно готували всі необхідні документи, звіти. Для такого контролю нами майстрами виробничого навчання ДНЗ “Одеський центр професiйно-технiчної освiти”  Петрушкiною Л.В.  та Вдовиченко О.В. розроблено онлайн-щоденник,щоб можна було контролювати щоденні записи та оцінки наших учнів. Такий щоденник учні будуть вести за допомогою Classroom, так як сприятливо записувати все потрібне безпосередньо під час проходження практики, коли враження ще свіжі, коли реалізація теоретичних знань учня знаходиться в стадії безпосереднього здійснення. Онлайн-щоденник з виробничої практики зручно використовувати в iнклюзивнiй освiтi для учнiв з особливими освітніми потребами, які потребують додаткової навчальної і соціальної підтримки з метою покращення здоров’я, розвитку, навчання, якості життя, участі в громаді, тобто включення.
Також такий щоденник можна використовувати в дистанційному навчанні, яке на сучасному світі здійснюється за допомогою таких технологій, як Інтернет в голосовому і текстовому режимах, e-mail, телефонний і факсимільний зв'язок, відеоконференції і, звичайно ж, традиційна пересилка навчальних матеріалів звичайною поштою (друкарських, аудіо, відео і електронних учбових матеріалів). Онлайн-щоденник завантажується в Classroom на кожного учня індивідуально, відкривається доступ вказаному учневі, і майстер виробничого навчання має змогу щодня перевіряти виконану учнем роботу на виробничій практиці та вносити відповідні зиписи чи зауваження в спеціально відведений стовпець “Відмітка про перевірку”. Також у даному щоденнику відображаються всі труднощі, з якими зіткнувся учень в процесі проходження виробничої практики в даній організації або при виконанні тих чи інших професійних задач і завдань. Дається описзавдань, починаючи з першого дня присутності на підприємстві, опис особливостей трудової діяльності співробітників, які учень виконував, обрані стратегії і тактики для виконання цього завдання і відповідні досягнення, безпосередній процес виконання завдання.

Источник: ЛИНА ВАСИЛЬЕВНА ПЕТРУШКИНА

Предыдущие статьи